6 Kasım 2014 Perşembe

Kış Geliyooor !

       Sonbaharın son ayı içerisindeyiz. Kış yaklaştı. Havalar bir öyle bir böyle yani tam hastalık havası. Ne giyeceğimizi şaşırıyoruz evet biliyorum. Sizi anlıyorum. Benim tavsiyem her ihtimale karşı yanınızda kalın birşey bulundurmanız. Sıcakttan zarar gelmez ama soğuğa gelinmez bilirsiniz. Kim grip olmak ister ki şimdi o kadar iş güç arasında değil mi ? :) Grip aşısı konusunda kararsızım fakat ben yaptırmamaktan yanayım. Bunun yerine doğal yollarla kendimizi koruyabiliriz. Hepinize kışçayı içmenizi tavsiye ederim. O ne derseniz aktarlarda veya süpermarketlerde rahatça bulabileceğiniz bitkilerden oluşan bir tür çay. Onun dışında balık yiyin efendim omega 3 almış olursunuz. Vücudun sağlık hücrelerini aktif tutar. Islak saçlarla dışarı çıkmayın. Kıyafetlere gelince çıksın gardolaplardan yine geyikli taytlar , atkılar, kaşkollar.. Şu taytlardan bir giyemedim ama başkalarında beğeniyorum. Bu yılın modası yüksek topuklu botlardan aldım geçen çok hoşlar hemde tarzımı yansıtıyor beğenenlere tavsiye ederim. Kullanış açısından da yüksek olması yağmurda bir avantaj belirtmeden geçmeyeyim dedim. Moda takıntılı biri değilim bu arada yanlış anlaşılmasın sadece tarzıma uygun bulduğum bir moda olmuş bu :) Yoksa herkes kendine ne yakışıyorsa onu giysin derim ben. 
     Sinemaya gitme sezonunu da açarız artık . Şöyle güzel filmler çıksın da gidip keyifle izleyelim. Kış günlerinde iyidir sinema hem sıcak hem keyifli bir aktivite. Benim söyleyeceklerim bu kadar kendinize dikkat edin bu aylarda sağlıkla kalın dostlar .

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder