4 Kasım 2014 Salı

Vizeler

Geldik yine bir sınav haftasına daha.. Vizelerimiz başlıyor. Hatta şuan bile vize için yazıyorum . Çünkü hocamız blog yazmamızı istedi. Ama en azından yazmayı sevdim bu yüzden de hocama teşekkür borçluyum. Yine göz yaşartan bir samimiyet oluşacak bu hafta insanlar arasında :) Not dilenmeler, ağlamalar,sızlamalar,yakınmalar ama en nihayetinde atlatacağız hep beraber. Bakmayın söz böyle yazdığıma. 'En güzeli öğrenci olmak' lafına sonuna kadar katılıyorum. Çünkü ben bir dgs öğrencisiyim. Okula ara verdiğim bir yıl boyunca grafiker olarak çalıştım. İş dünyasının,çalışmanın zorluklarını az çok tattım ve inanın o klişe gelen cümle öyle doğruymuş ki... Okula tekrar döndüğümde benden mutlusu yoktu resmen nefes aldım. O yüzden öğrenciğilin keyfini çıkarın. Böyle güzel dönem bulamayacaksınız iş hayatında. Ben yinede iki tane caps paylaşacağım sizlerle azıcık gülümsemeniz için.. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder