20 Aralık 2014 Cumartesi

Athena ^.^

Hani sıkıldığınız , kendinizi kötü hissettiğiniz  anlarda sığındığınız şeyler vardır ya.. Kimisi müziğe kimisi resim yapmaya kimi de başka şeylere verir ilgisini. Beni de rahatlatan Athena. Evet garip olabilir ama bunu 3 yıl önce keşfettim. Öncesinde bu grubu çok fazla dinlemiyordum. Çat pat biliyordum şarkılarını. Ta ki konserine gidene dek. Bir konser bu kadar mı güzel olabilir ? Bu kadar mı coşturabilir ? Bir adamın enerjisi bu kadar mı yüksek olur ? Kesinlikle ruhuma hitap ediyor bu adamlar. Normalde bu tarz müzik dinlemeyen arkadaşlarımın dahi o gün konserde fazlasıyla coştuğunu gördüm bu da adamların ne kadar iyi olduklarının kanıtı olsa gerek. Canınız mı sıkıldı açın dinleyin belki sizi de birkaç dakika da olsa sorunlarınızdan,sıkıntılarınız uzaklaştır :)
Bu da benden size gelsin dostlarımm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder