22 Aralık 2014 Pazartesi

Kararsızlık başa bela !

     Şu sıra bir kursa gidesim var. Ne kursu olacağına karar vermedim. Daha doğrusu ve-re-me-dim. Hayır yani niye bu kadar kararsızım ki ben? Bir dakikam diğerini tutmuyor. Önce spor yapayım diyorum sonra resim yapayım ve yine sonra gitar çalayım diyorum bu böyle gidiyor.. uzuyor da uzuyor anlayacağınız. Çok şey düşünmek hatta aynı anda çok şey düşünmek çok kötü bir özellik. Çünkü sonuç olarak çoğu zaman düşünmekle kalırsınız. Bu yüzden tek tek düşünüp uygulamak lazım sanırsam.
     Üniversitenin son yılı da bitmek üzere. Önümde sadece bir dönem kaldı. Derslerim ise yoğun olacak. Çünkü ben bir dikey geçiş mağduruyum. Yinede zevkli bir şeyler eklemek lazım hayat kargaşasının arasına. Bu yüzden şu kararsızlığımı yenip bir karar vermem lazım. Ders programımı da öğrenir öğrenmez ne yapabilirim ona bakacağım. Sözlerimin arkasında durmaya kendime söz veriyorum gidip uyuyayım artık ben zira bugün çok yoruldum.

4 yorum:

  1. Kararsızlık mevzuu, benim de üzerinde pek düşündüğüm konulardan. Olumsuz sonuçlar bile kararın verilemediği anlardan daha sevimli olabiliyor. Bu tür durumlarda yazmak, düşündüklerini artı-eksi süzgeçinden geçirmek işine yarar. :)

    YanıtlaSil
  2. Artı-Eksi süzgecini denedim, bazen o bile çözüm olmuyor bana :) yinede teşekkürler önerin için..

    YanıtlaSil
  3. Her boşluğa düştüğümde, ne yapacağımın kararını veremeyip, birşeye başlayıpta ben bunu tam anlamıyla yapıycam deyip hiç girişmeme kararı aldığımda, bu söz gelir aklıma "En kötü karar, kararsızlıktan iyidir."
    Seni ne mutlu ediyorsa oradan başla, yarım kalmasından korkmadan, kendini dendin dibe çekmeden bir an önce başla :) Yoğun temponda zaten herşey düzene kendiliğinden girecektir. Blogun hayırlı olsun nice güzel yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıhan :) Sana da başarılar diliyorum..

      Sil