15 Mart 2015 Pazar

Sakınan Göze Çöp Batarmış !

     
Kendimi bildim bileli hassas bir bünyeye sahibim. Ama bu havalar beni cidden olduğumdan fazla hassas hale getiriyor. Bir kere migren gibi bir illetle uğraşıyorum. Eskiye göre biraz daha kontrol altında tutsamda tuttuğu zaman beni benden alıyor. Bilmeyenler için açıklamak gerekirse migren şiddetli baş ağrısı ve mide bulantısı gibi belirtilerden oluşan genetik veya çevresel faktörlere bağlı bir hastalık. Bir tuttu mu en az  gün sürer öyle bir illet.. Onun dışında kronik faranjite sahip olduğumdan beri mutsuzum. Zira sıcak bir yaz günü dahi dondurma yemek kabus olabiliyor. Bebek gibisin sözlerine maruz kalabiliyorsunuz. Tabi nereden bilecek insanlar o sıcakta yenen dondurmadan sonra bile bir boğazın ağrıyabileceğini değil mi.. ?
     Oldum olası da titiz biriyim. Elimde değil yani kimsenin elinden bir şey yiyemem kolay kolay . Aynı bardağı filan kullanmak bir yana dursun.. Sakındıkça daha çok mikrop kapıyorsunuz ben bunu anladım. Yoksa sürekli virüs kapmamın baska bir açıklaması olamaz. Özellikle bu aylar benim için işkence.. Bir sıcak bir soğuk. Bir gün yaz , bir gün kışı yaşadığımız bu günlerde yine şifayı kapmış bulunmaktayım. Ortalık da salgın var yine anlaşılan. Nezle oldum şimdi uğraş uğraşabilirsen hastalıkla.. Allah daha kötüsünden sakınsın tabiki ama ben bu grip nezleden fazlasıyla bunalmış bulunmaktayım ki bu yazıyı yazıyorum . Hayır ne yapman lazım yani bütün mikroplara açık mı olmalıyım . C vitamini alıyorum herşeyi yiyorum ama yok bu bünye bir toplamadı kendini şu sıra.
    Hasta olan herkese geçmiş olsunlar dilerim ki önce kendim olmak üzere iyileşmek dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder