24 Nisan 2015 Cuma

Bilim - Kurgu ve 'Mantık Düşkünü Ben'

Son izlediğim 2-3 filmin kategorisi bilim-kurgu idi. Yalnız şunu farkettim ki benim bununla baya bir sorunum varmış. Nedense film boyunca sıkılıp, içimden şimdi farklı birşey olacak ,şimdi bir renk katılacak şeklinde beklentiyle izledim. Film bittiğinde ise kardeşim ve arkadaşım çok beğenirken ben saçmaydı dedim 10 tane de soru çıkardım. Evet çok güzel bilim-kurgu filmleri de oluyor kabul ediyorum. Ama bu filmlerin hepsinde bir zaman olayı vardı. Belkide benim sevmediğim bu zmaan olaylarıdır. Geçmişe dönüş gibi yada geçmişteki bir olayı değiştirebilmeye yönelik. Hayır yani zaten gerçekte böyle bir şey mümkün değil birde izleyip neden kendimi üzeyim ki ? Saçma işte saçma sevmedim sevmeyeceğim diye şımarmak istiyorum. Neymiş efendim ölmüş bir askerin beyniyle iletişime geçiyoruz ve o beyinle gelecekteki bir olayı engelliyoruz . Bu filmleri düşünenlerin de hayal gücüne hayranım. Doğaüstü şeylere karşı da değilim aslında neden sevmedim ki ben anlayamadım :( . . . Gerçek hayatta olmayan şeylere olsaydı tepkim fantastik film de sevmezdim. Ama beğendiğim fantastık filmler var mesela son izlediklerimden örnek verecek olursam Malefiz gibi. Oradaki periler çok çok tatlıydı hayal gücümü de geliştirdi , ruhumu da okşadı. Bilim-kurguyu sevdirecek bir film öneriniz varsa alırım bir dal !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder