4 Kasım 2014 Salı

Dost

Hayatı yaşanır kılan en büyük şeylerden biri sizi seven değer veren insanların olmasıdır. Öncelikle aile yani anne ,baba,kardeşler.. Sizi çıkarsızca ve karşılık beklemeksizin severler. Tabiki istisnalar vardır ama normal şartlarda herkes ailesini sever. Birde aile dışından tanışıp edindiğimiz dostlar vardır. Gerçek bir dosta sahip olmak en büyük hazinelerden biri. Benim bir tane gerçek dostum diyebileceğim insan var. Tabiki çok iyi arkadaşlarınız vardır. İyi veya kötü günlerinizde yanınızda olan arkadaşlarınız .. Ama dost dediğiniz zaman durup bir düşünmek gerekiyor. Kolay kazanılan birşey değil. Zaten insanın en fazla 3 tane dostu olabilirmiş. Benim dostum tam 15 yıldır bana eşlik ediyor. Beraber büyüdük. Nasıl tanışmıştık şöyle bir geçmişe gidesim geldi. Babamlar arkadaştı önce, sonra ailelerini tanıştırdılar birbirleriyle ve devamında annemler arkadaş olurken bizde onunla arkadaş olduk. Adı Elif. Birbirimize benziyoruz o da benim gibi tuttuğunu koparanlardan. Azimli ve güçlü. Bu 15 yıllık süre zarfında çok şey yaşadık. Bebeklerle oynama dönemimizden, ergenliğimiz, lise yıllarımız, sınavlara hazırlandığımız süreçlerde hep beraberdik. Gülerken de yanımdaydı ağlarken de. Beni üzenlere benden çok kızardı . Şuan bunları yazarken gözlerim doldu bu arada hatta birkaç damla yaş da süzülmüş olabilir yanaklarımdan.. :) Ki kaç saattir ağlayasım vardı da ağlayamıyordum işte böyle bir dost. O iyiki var , iyiki benimle . Şimdi bir düşünün illaki vardır hayatınızda dostum diyeceğiniz biri veya birileri ve onlara sıkıca sarılın. Yarın çok geç olmadan sevgiyi paylaşın. Ee bize de maşallah demeyi unutmayın . Öptüm hepinizi. Sevgiyle..


2 yorum:

  1. Selam olsun herkese,

    Öncelikle Şenel Yıldız''a teşekkür ediyorum, bu içtenlikle yazdığı Dost isimli metni için... Okumaya başlayıp ortaya gelene kadar tuttum kendimi, sonra gözyaşlarım bırak bizi akalım tombiş yanaklarından dedi ve salıverdim gözyaşlarımı... Buğulu gözlerle her ne kadar bulanık görsem de okudum ve yanıt yazma gereği duydum.

    Değerlim, kardeşten ötem, diğer yarım,

    Her zaman benimle oldun, her zaman seninle olacağım. Ne olursa olsun ayrılmayacağız. Şu an bunları yazarken bile nazar değecek, aramız bozulacak diye çok korkuyorum. Malum pek nadir görülüyor böyle dostluklar ve insan ister istemez çekiniyor duygularını ifade ederken. (Maşallah diyelim.)

    Geriye dönüp baktığımda acı tatlı günler geçirmişiz. Ne çok anımız olmuş. Birçok yere beraber gitmişiz. Birçok kez beraber ağlamışız, gülmüşüz... Hayatımdaki yerinin asla dolduramayacağı birisin. Hayatımdan hiç çıkma, hep kal yanımda çünkü ben böyle mutluyum. Sen yanımda olunca tüm dünyaya karşı koyacakmışım gibi hissediyorum. En güçlü ben oluyorum. Hiçbir şeyden korkmuyorum. Yeter ki yanımda ol. Dayanağım, sırtımı güvenle yaslayabileceğim bir çınar misali. Ağlamaktan yazamıyorum... :) Evet dost, seni seviyorum. İyi ki kader bizi birleştirmiş, iyi ki senin gibi bir kardeş edinmişim.

    Umudumun tükendiğinde umut ışığı olan dostum, iyi ki varsın! İyi ki benimlesin! Her zaman mutlu olmanı istiyorum. Her ezan okunduğunda lütfen, lütfen hiç üzülmesin, hep mutlu olsun, hiç ağlamasın, hep gülsün diye Allah'la konuşuyorum. Ona bir şey olmasın, bana olsun yeter ki üzülmesin dediğim insan! Her şey için teşekkür ederim, bu güzel dostluğun için minnettarım.

    Umarım herkesin bizim gibi, hatta bizimkinden bile daha sağlam dostlukları olur ve böyle güzel bir dünya kurulur. Sağlıcakla kalın, sevgiler,

    Elif...

    YanıtlaSil
  2. Benimm Biricikkk Dostumm ,

    Hep seninleyim ben, seninle olacağım. Seni çok seviyorum bir kardeşimde sensin benim. Öz kardeşimden farkın sadece başka bir anneden doğman. Dilerim iyi yerlere gelirsin. Hayallerine ulaşırsın ve bende hep yanında olurum. Geleceğe dair yaptığın listede sana destek olurum.
    Ne diyeym ki ben şimdi tüm bu sözler karşısında ..
    Tek birşey söyleyebilirim. O da kocaman bir İYİKİ VARSINNNN :)

    YanıtlaSil